środa, 11 czerwca 2014

Wrocław Fashion Meeting vol. 4

W ubiegły weekend miałam okazję, już po raz 4. koordynować pokazy na WFM.
Ubaw po pachy! Tym razem wzrostem modelek udało się nie zejść poniżej 176, więc casting uważam za udany. Parę wybiegowych debiutów wypadło pomyślnie... Projektanci "dopisali", mnie chyba najbardziej urzekła kolekcja Wójciaka, niby takie retro, niby deja-vu, ale ładnie się to przezentowało na wybiegu i świeżo, lubię taką troskę o detal jak projektant nawet fuzekle (pol. skarpetki) przywozi.

Rohan też mi się podoba, szczególne "propsy" (no nie przypuszczałam, że kiedykolwiek użyję tego badziewnego żałosnego joł-tekstu, ale w tym kontekście tak uroczo boli, że aż nie sposób podmienić go na cokolwiek) za dobór kolorów.






Zdjęcia oczywiście zarąbałam, ale widać komu, więc się czuję spoko i karmicznie czysta jak łza.

Zespoł mój, jak zwykle na medal - Pamela, Paula O., Karolina P., Zuza, Malwina, Ola - dziekuję!