środa, 8 lutego 2012

Aleksandra Hamkało dla WOW

Korzystając z okazji, ze z okazji premiery BIG LOVE z udziałem Oli medialne udomowione hieny wyręczyły mnie w trudzie skanowania i formatowania foteczek, zamieszczam kawałek sesji ilustrującej wywiad z aktorką w magazynie WOW. 




Rzecz jasna jestem nieobiektywna, bo nad Oli paszczą piałam już niejednokrotnie na łamach tego bloga w trakcie współpracy przy innych projektach (tak, tak, to w koszuli nocnej mojego projektu Ola urodziła dziecko demona :D w klipie Behemotha), a pastwiłam się nad jej facjatą nawet częściej, zawsze z nieukrywaną frajdą.  Jak mawiają górale w okolicach Kudowy, "piękna buzia świetne ciało, we łbie jej się nie posrało", zatem indżoj.

fot: Grymuza, make-up/stylo - Lewicka, hair: Aneta wnencze MONOPOL produkcja Betti/WOWmagazine