niedziela, 12 grudnia 2010

MTV - Moje słodkie urodziny

Dziś premiera odcinka programu MTV "Moje słodkie urodziny" z Honoratą HONEY Skarbek, w którym udzielałam się jako stylistka.
Kasa mizerna, ale fan zacny - Honoratę bardzo fajnie odebrałam, niesamowity ładunek chęci i energii, rzadkie i cenne. Honey wiedziała z grubsza, czego chce i nie było to złe, moim zadaniem było znaleźć właściwe rzeczy i zadziałać tak, żeby nie przekroczyć budżetu.
Nie chce wchodzić w detale, bo może tajne, ale za kwotę która w poprzednich odcinkach wystarczała na zakup 2 rzeczy i z ledwością przekracza próg gdzie kwota 3-cyfrowa zamienia się w 4-cyfrową, udało mi się zdobyć PROSTO ZE SKLEPU 2 kompletne outfity:
- buty wyczesane zamszowe na platformie typu botki;
- nude/szare szpile open toe
- futro
- 2 pojechane sukienki
- 2 torebki
- designerski topik z kryształami,
- bieliznę;
- parę ozdobnych piórek.
Nie, nie kradłam. Wiem gdzie pójść. :D.

Czekam na cały odcinek, pewnie wypadnę sztucznie i grubo, jakoś nie mam zajawki na tiwilans - było to dla mnie wyzwanie. Tutaj zajawka, a TUTAJ FRAGMENT ODCINKA z MTV gdzi się udzielam!