niedziela, 21 listopada 2010

MROZU sesja okładkowa

Od jakiegoś czasu można już obczajać rezultaty sesji, którą wyprodukowałyśmy z Dominiką Brzeską na okładkę płyty Mroza. Stylizację Mroza ogarnęła Dominika, ja opękałam make-upy; a resztę fizoliłyśmy razem.
Najbardziej uradowana jestem ze scenografii, dzięki uprzejmości Szajby, gdzie wypijam hektolitry kawy (bo świetna!) i nie tylko; i dzięki pomocy Almi Dekor, z którymi konszachty utrzymuje Dominika, udało nam się stworzyć od początku do końca bezkompromisową wizje mrocznego retro wnętrza jako tło, od którego miał odcinać się dynamiczny i nowoczesny wokalista.
Dominikę inspirował klip Janet Jackson, tylko zamiast zielonkawo-żółtawej kolorystyki zapragnęłyśmy czegoś bardziej czekoladowego i zgaszonego; ja szukałam skojarzeń ze scen hoodoo ze "Skeleton Key"; jakiś odwołań do Nowego Orleanu sprzed lat, zadymionych jazzowych barów, kolonialnych detali; ale też z elementami troche streamline, żeby nie było mega historyzująco i nudno ... Udało się.



Kontunując kredyty, z włosami pomogła Kasia Kruk, pięknie zapozowały Angelika Paszek i Ala Muszyńska. Foty zrealizował i obrobił SAER (Dawid Pietraszewski).