niedziela, 22 sierpnia 2010

Dekadencka BEZSENNOŚĆ

Z zaskoczenia i naprędce ogarnęłam stylizacje i makijaże dla projektu,
który Roman Ziaja/SPP przedsięwziął dla BEZSENNOŚCI. Miało być trochę szykownie, trochę klasycznie, mocno filmowo i nieco dekadencko - mimo początkowych oporów (nie lubię "last minute") zwabił mnie klimat, rzecz jasna oprócz listy obecności, na którą też nie mogłam pozostać obojętna. Na foty trzeba jak zwykle czekać, parę podglądów z mojej głupawki, powyżej Kamila/SPP; Karolina Perliceusz/SPP, Lidia Grabarek/SPP, Piotr Pelczar/SPP.
Włosy Kasia Kruk.



A zaczynam lubić "udoskonalającą" bazę Sephory, którą kupiłam przez pomyłkę (opakowanie łudząco podobne do matującej) - ten różowo-perłowy blick spod Mineralize Skinfinish Maca jakoś mi się zaczął podobać. Chyba za dużo ślubów trzaskam?