niedziela, 6 grudnia 2009

[ADV/Grupa#13] Mikołaj szuka

Miałam okazję przygotować charakteryzację Mikołaja do okolicznościowego serwisu WINIARY z ramienia Grupa#13 dla ADV.
Niestety jestem za kiepska, żeby przejść kolejne etapy konkursu więc końcowy rezultat jest dla mnie w pewnym stopniu wciąż jeszcze tajemnicą.


Aktor grający Mikołaja (Bogdan Banaszek z ABM) okazał się nie tylko superprofesjonalistą; ale człowiekiem na tyle uroczym, że nawet pozbawiony przebrania wciąż wzbudzał sympatię; a jako Mikołaj - rozczulał kwestiami (po fińsku!) i był tak autentyczny, że onieśmielał nawet mnie, chociaż "tymi rencami" kleciłam jego galoty...

Najwięcej pracy kosztowała mnie piżama Mikołaja - rękodzieło, bo w tym momencie i rozmiarze nie do zdobycia - ale z zaskoczeniem i satysfakcją odnotowałam fakt, że nawet jest przez chwilę widoczna w kadrze! Warto też zwrócić uwagę na bambosze Mikołaja :D.
Włosy/zarosty, i ogólna asysta przy stylizacji na planie - nieoceniona Kasia Kruk.

Praca z Grupa#13, ADV - byle częściej!