piątek, 4 września 2009

EMPIK reklama z ADV/Grupa#13


Spot reklamowy Szkoły Językow Empik. Napracowałam się sporo, ale i ubawiłam nieźle, przygotowując wcielenie Pani Kasjerki. Nostalgiczny flow, łezka się w oku kręci. Dziesiątki godzin spędzonych w lumpeksach i na bazarkach, ale efekt osiągnięty w najdrobniejszym detalu! Aż żal, że nie widać paznokietków, szminki na zębach i misternych detali broszki.
A najbardziej satysfakcji mam z uznania i wykorzystania moich pomysłów wykraczających poza stylizacje. Wiem, że na planie stylistka/makijażystka pudruje, prasuje i się nie odzywa, ale... tu i ówdzie udało mi się wtrącić swoje 3 grosze (do kasjerki mającej sprawiać wrażenie głuchej można przecież zastukać w szybę, nawet jeżeli ona w rezultacie okazuje się zbyt uprzejma żeby stwierdzić "I'm not deaf" wg. pierwotnego zamysłu). A ujęcie, które poszło na billboardy w sesji to właśnie to, które jako jedyne godne zdjęcia (2 postacie widocznie jednocześnie, fajna kompozycja itd) złapałam z monitora w trakcie kręcenia reklamy i zasugerowałam takie ustawienie podczas sesji reszcie ekipy... Fajnie!!! Love teamworking!!!!
Kreacja ADV, produkcja Grupa#13. Paprotka i pozostałe scenograficzne asy i rarytasy - Supron. Makeup, stylizacja -> Lewicka (asysta na planie przy stylizacji - Alek Berka)