czwartek, 11 czerwca 2009

MANCHESTER 11-06-2009: maraton z #13

Czwartek, MAnchester, Marta Polak z Diamond Girls spięte klamrą #13. Wokalista też spięty pasami i sznurami, ma dostać od Marty tęgie lanie. W tej sytuacji nie mogłam nie pomóc Monice, choć prywatne sprawy nie pozwoliły mi na pełne zaangażowanie.
Do ogarniętego przez Monikę gorsetu odpowiednim towarzystwem zdały mi się ogrzebane na tę okoliczność w mojej legendarnej piwnicy lateksowe* rękawiczki, lateksowe* pończochy i pas do skórzanych kajdanek; które gdzieś w czeluściach owej piwnicy przepadły. "Odsłodziły" tę landrynkową metalowe kajdanki i smycz, również z piwnicy (tylko proszę nie pytać skąd się tam wzieły - na razie nie będę wchodzić w detale mojej współpracy z firmą Ledapol")
Prywatne buty i szorty Marty pasowały idealnie, i rozmiarowo, i do koncepcji.
I nie napiszę tutaj "DONT TRY IT AT HOME".
___
* potocznie zwane lateksem, to sztywne mało elastyczne i błyszczące tworzywo to LAKA.
Lateks jest elastyczny, wymaga nabłyszczenia, jest trudniej dostępny.
Może tu kiedyś wrzucę rozwinięcie tematu, z odniesieniami do fetyszyzmu i BDSM (Bondage Discipline/Domination Submission/Sadism Masochism) - fajny meadner zagadnień stylizacyjnych.