poniedziałek, 7 kwietnia 2008

ECCO World making of

Często pracuję z przyjemnością. Czasem z tym większą, że cel/brand dla którego się udzielam, jakoś pozytywnie mi się kojarzy.
Niedługo zdjęcia z kampanii propagującej używanie tekstylnych toreb zamiast "foliówek", którą entuzjastycznie popieram - "szmaciana taśka" ok!
A dzisiaj prezentuję pierwszą epizod (były kolejne, o tym kiedy indziej) współpracy z markę ECCO, którą osobiście bardzo cenię za wygodę, a wzornictwo ostatnio nie całkiem naganne.
Wymiatacze z Click5 powierzyli mi przeprowadzenie castingu, stylizację, fryzury i makijaż do filmików mających stanowić zawartość serwisu Ecco.pl 2008.
Ciuszki 1/ miały podkreślać charakter poszczególnych kolekcji - casualowej, biznesowej i sportowej, bo nie wynikał on jednoznacznie z fasonów butów, 2/spełniać wymogi realizacji nagrania na greenboxie 3/nie konkurować z butami o uwagę widza, 4/ budować skojarzenia z modnym, stylowym lookiem.
Nagranie ogarnęła niezawodna Grupa #13, a postprodukcja i sama budowa serwisu spoczęła na barkach click5.
Making of wyglądał tak:

Na filmie nie widać tego, ale zlecenie to było dużym wyzwaniem dla modela Macieja Hawranka, który wykazał się 100% profesjonalizmem prezentując całą gamę obuwia - wzorów występujących w jedynie pojedynczych sztukach w rozmiarach od 41 do 46, podczas gdy jego osobisty rozmiar miał się do nich nieszczególnie.
A ja śmigam w Ecco w swoim rozmiarze :D