niedziela, 22 maja 2005

MORWA - that's how this all started with #13

MORWA "Dla słuchaczy" videoclip.

Producer: Grupa#13
director/reżyser: Łukasz Tunikowski
Casting, make-up, fashion styling, hair styling -> lewicka



Wielki sentyment do tego klipu, chociaż ani kapela, ani kawałek to nie moja para kaloszy.
Pierwsza praca dla Darka, od razu parę rzeczy do zrobienia, i wtedy na mało imponujących budżetach.
Zadanie proste -
1/ "murzyński" refren - chyba się powiodło, później na jakimś portalu po wstawieniu fotek z planu ktoś mi zarzucił, że to kadry z klipa Beyonce, hehehhe. Totalna jazda z włosami tutaj była, kilka godzin kręcenia - miałam tak dość, że kilka lat zbierałam siły na kolejne afro (będzie o tym w STyl Roku z Ecco kiedyś).



2/zwrotka "red" - i bynajmniej nie chodziło o Division - buduarowy klimacik, jedno z moich do dziś ulubionych ujęć (sama szyłam szorty) to spomiędzy nóg Beaty.


3/srebrne tematy, techno i cyberpanie - heh, tu pojawił się taki dylemat męskiej ekipy - jak te sukienki są skrojone, że niby takie luźne i powiewne, a tak konsekwentnie zasłaniają piersi... I może właśnie dziś czas na wyznanie po latach: skrojone były po prostu.. szybko :D, a dwustronna taśma klejąca czyni cuda.


4/feria kolorów, DJ i Disco - debiut w klipie Ani Jankowskiej, przy wielkich protestach ze strony zespołu po informacji o jej wieku. Na szczęście diagnoza, że tak młoda modelka da radę najwyżej wystąpić w teledysku do "Smerfnych Hitow" okazała się nietrafna, i Anię oglądaliśmy potem wielokrotnie....