wtorek, 23 maja 2006

ISOVER z SPP photographers - mleko z cytryna

SESJA Isover dla Wojownicy
FOTO: SPP Photographers (Zby Kordys)
MODELKA:Katrin
Makeup, hair-styling, fashion styling, casting, set arrangement -> lewicka


Jakoś przy tej pogodzie majowej nie dość słonecznej, chyba z tęsknoty za słońcem, miałam ochotę przypomnieć akurat te obrazki. A może nie chodzi o ciepło, tylko o całkowitą swobodę i kontrolę, którą dawała mi ta sesja, gdzie sama ustalałam najdrobniejsze szczegóły, od wyboru kanapy (Natuzzi) przez zakup właściwych cytrynek do koloru pedicure modelki?
Przeważnie trzeba się ścierać z zespołem, ustalać pomysły, komunikować się. Zwłaszcza komunikacja jest istotna, a nie jest to proste; bo posługiwanie się przykładami grozi plagiatem, a trudno rozmawiać o obrazie którego jeszcze nie ma... Przy tej sesji było o tyle łatwej, że ekipa była wąska, a cel - jasny :D dosłownie i w przenośni.
Praca z Katrin - Kasią - to sama przyjemność, fotograf też złapał o co chodzi... Oczywiście agencja reklamowa popsuła zdjęcia na postprodukcji, jak zawsze :D, ale efekt ostateczny chyba nie boli :D.

Na koniec błyskotliwe uwagi, hehhe - bardzo perspektywiczna nazwa dla marki, "ciepło, komfort, wygoda IS OVER... "no cóż. I oczywiście mój ulubiona, jakże częsta stylizacja sesji: Polacy w strojach domowych - i tak mnie kusi, żeby w końcu polecieć konkretnie w tym temacie, ogarnąć poplamiony wife-beater, rozciągnięte spodnie od dresu czy piżamy, legginsy sprzed lat...