piątek, 9 czerwca 2006

ELEMAR z SPP - makeupy z wody i piasku

Będzie niechronologiczne.
Zacznę od "najcięższej" pracy - bite 2 tygodnie, w pocie czoła i nóg.
lewicka tutaj w roli: organizacja produkcji (wynajmy transfery rezerwacje itd), nieco stylizacji i MAKE UP!!!

Client: SPP dla Elemar (swimwear)
Photo: Roman Ziaja, Zby Kordys, Łukasz Kania, Tymek Lekler
makeup: lewicka, Ania Rózga
Location: 3 Dolphins Villa , Turks&Caicos Island (Carribean)


Prezentuje w tym poscie makijaże, gdzie laik w ogóle nie zauważy mojej pracy (kto by się przejmował laikami, hahha). Oczywiście tych "normalnych" make-upów też powstało na tym wyjeździe niemało a i w kuferku sporo ubyło, bynajmniej nie tylko drogą roztopienia od upału, zgubienie itd.
Jednak makijażu z użyciem z wody z Oceanu Atlantyckiego i piasku z wysp z archipelagu Bahamów nie miałam później okazji powtórzyć, i w najbliższym czasie się na to nie zanosi. Dlatego wybrałam do zamieszczenia akurat te zdjęcia poniżej, dla mnie szczególne ze względu na użyte "produkty".

Fotek jeszcze dorzucę, na razie te dzięki którym wygrałam zakład, gdzie obstawiałam, ze MÓJ MAKEUP wytrzyma prysznic.
modelka: Elwira Skrybus , SPP.

Fota Zby Kordys, zajumana z jego strony , bo z nim nie gadam - mam nadzieje, że nie pozwie mnie do sądu. I jeszcze;
modelka: Marcelinka, SPP.

A na koniec film, cała ekipa, taki tam klimacik, bo akurat pod większością makeupów widocznych w filmie to Ania się powinna podpisać.