wtorek, 10 kwietnia 2007

GOYA do rozpływania się - G#13

Piękny clip, cieszę się, że miałam okazję przy nim pracować.Produkcja G#13, dir. M.Dutkiewicz dop. B.Bujko prod. www.grupa13.com . W teledysku wykorzystano prace Michała Karcza.
Na ich tle biała suknia (niepodkreślająca talii, z podwyższonym stanem - tak wynikało z podanych przykładowych "udanych" stylizacji Magdy). Suknia jak to często bywa, gdy na mnie trafi - do zadań specjalnych. Miała zarazem powiewać, spływać i rozmywać się. Odpadłam - wiedziałam, że takiej nie znajdę. Musiałam ją sama wymyślić, a że na szczęście nie miała być pokazywana z makro zbliżeniach na wykończenie wewnętrznych szwów, bo tego żadne moje krawieckie dzieło nie zniosłoby bez żenady - też zdecydowałam się ja sama uszyć. Tak było łatwiej, niż wyjaśnić krawcowej bardzo prostą, ale przez to może niełatwą do wykonania, konstrukcję sukienki.