wtorek, 8 marca 2005

Krzysztof Ibisz i inni - BAR IV, BAR V

Jeden z nielicznych momentów w moim życiu, kiedy jako makijażystka miałam "stałą pracę".
Podczas cyklicznych nagrań Polsatowskiego programu "BAR" na żywo odpowiadałam za makijaż Krzystofa Ibisza, a okazjonalnie - zaproszonych gości (m.in Zuccero, Michała Wiśniewskiego, Mandaryny, Ann Winsborn itp.).
To było cenne doświadczenie - praca w programie "na żywo", gdzie żaden etap makijażu nie mógł się przedłużyć, nic nie mogło się opóźnić, a ja musiałam znaleźć swoje miejsce w czasie i przestrzeni nie kolidując z kartką scenariusza, z której Krzysztof przygotowywał się do programu.

"Zaliczyłam" IV i częściowo V edycję, potem wezwały mnie pilniejsze obowiązki (pierwsze macierzyństwo). Nie wypowiadam się na temat poziomu samego programu, natomiast praca na live - cenna lekcja.